International sites

Kodulehe sidumine Facebookiga

Facebooki fännileht on ettevõtte teine koduleht ning seega ei tasu alahinnata selle olulisust. Facebooki fännilehe eesmärgiks on eelkõige luua ja hoida püsikliendisuhteid ning kaasata kliente, edastades neile huvitavat ja olulist infot.

Statistika järgi on Facebook positiivselt seotud kodulehe külastatavusega, suunates kliente kodulehte külastama. Tänu sellele, et Facebook pakub soodsat ja mugavat võimalust kliendisuhete hoidmiseks, tuleks koduleht siduda Facebookiga.

Sotsiaalmeedia ikoonid

Kõige lihtsam viis promoda Facebooki lehte on kodulehele lisada vastavad ikoonid, nt selliselt:

social media icons sotsiaalmeedia ikoonidSellist võimalust kasutatakse väga tihti, sest seda on lihtne ja kiire teha: ikoon kodulehele ja link taha. Soovitan kindlasti ka ikoonide ette lisada Call To Actioni (suunava üleskutse) – siis  näeb see parem välja ja kutsub inimesi sinna rohkem ka vajutama. Selliseid ikoone leiab väga-väga erinevaid – suuremaid, väiksemaid, värvilisi, must-valgeid jne. Lase kujundajal valida sobivaim või täitsa enda oma kujundada ja kodulehele lisada.

Facebook on ka ise lihtsustanud ikoonide kasutamist kodulehel. Facebook on valmis kirjutanud erinevad html koodiread, mis tuleb ainult oma kodulehel sisestada ja ongi juba kodulehe isikupärasem.

likeLike nupp

Üks lihtsamaid viise ühendamaks koduleht ja Facebooki fännileht on kasutada oma kodulehel “Like” (Meeldib) nuppu. See võimaldab klientidel hakata ettevõtte fänniks või like’ida postitust ilma Facebooki külastamata.

Koduleht-Facebook 3

Like + fännide pildid

wsi facebookTäiendav viis kodulehe atraktiivsuse tõstmiseks on lisada “Like” nupule fännide pildid. Sellise koodi puhul kuvatakse fännilehe nimi, like nupp, fännide arv ja teatud arv fännide pilte. Soovitan kasutada 6 või 9 pilti.

Kui Sa ei ole parasjagu Facebooki sisse loginud, kuvatakse pilte suvalises järjekorras. Olles sisse loginud, on enamus pilte valitud Sinu sõprade hulgast, kes samuti on antud lehe fännid. Selline võimalus aitab oluliselt kaasa uute fännide saamisel, kuna sõbrad mõjutavad inimeste otsuseid.

Seda lahendust soovitan kindlasti kasutada!

Like/Share

Kui kasutad oma kodulehel blogi, siis väga hea lahendus on lisada blogi juurde „like“ nupp. See on juba väike tagasiside sellest kui suur on lugejate huvi antud teema kohta. Samuti võib seda kasutada mis tahes kodulehe vahelehel. Facebook on veidi muutunud ja nüüd ei pea enam kasutama eraldi “Like” ja “Share”

Pildid / - - like-tweet-plus

Andud “Like” töötab ka kui “Jaga” nupp. Vajutades Like läheb see automaatselt ka Sinu profiilile. Miinusena võib välja tuua, et sellisel juhul ei saa Sa lisada enda personaalset sõnumit sellega kaasa. Samas, kui see postitus on tekkinud Sinu seinale, saad sinna alla kommentaari lisada.

Kommentaarid

Koduleht-Facebook 6Kommentaari kast on otsene tagasiside kliendilt. Lisa see kast mis tahes vahelehele kodulehel ja saad teada mida inimesed avaldatud teemade kohta arvavad. Inimesed saavad kommenteerida ja samas ka otse jagada seda oma sõpradele.

Jällegi hea võimalus suunamaks lisaliiklust sinu kodulehele.

Tahad rohkem teada? Külasta Facebook Developers lehte, kust leiad veel palju-palju põnevat : https://developers.facebook.com/docs/plugins/

 

Kui omad Facebook’is firma fännilehte, siis anna sellest kindlasti teada ka oma kodulehel. Pealegi, kas teadsid, et sotsiaalmeedia mõjutab Sinu ettevõtte positsiooni otsingumootorites! Loomulikult esilehe suunas!

WSI aitab teha Sinu ettevõttele professionaalse Facebook’i turundusstrateegia ning disainlahenduse. Loome klientidele sotsiaalmeedias põnevaid postitusi ja kampaaniad, mis toovad uusi kodulehe külastusi, kliente ning päringuid.

Saada e-mail info@wsionline.ee ⎪ Helista 6 888 098

Lisa kommentaar


4 + = seitse

Vaata kõiki postitusi

Rahvusvahelised partnerid
© 2014 WSI. Kõik õigused kaitstud. Me oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.